Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Card tag...Circus dress up!

Πρίν λίγες ημέρες έπεσαν στα χέρια μου φτερά απο παγώνι.Πραγματικά απο κοντά είναι ένα θαύμα οφθαλμών της φύσης.Είδα λοιπόν στο Simon Monday Challenge την πρόκληση με θέμα το τσίρκο..Αμέσως ήρθε στο μυαλό μου το φτερό σε συνδυασμό με τη φορεσιά των κοριτσιών στο τσίρκο και τις τσιγγάνες που λένε την τύχη..Και ιδού η κάρτα με τα πολλά tags που έφτιαξα...





Μιάς και σήμερα είναι τα γεννέθλιά μου,μου την αφιερώνω...Χρόνια μου πολλά και να με χαίρεστε βρε!


1 σχόλιο:

  1. This is such a fabulous creation! I love the beautiful feather, scrabble letters and all the pretty layered elements. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !